کلنگ زنی احداث یک سالن ورزشی و دو زمین چمن مصنوعی در شاهین دژ

در نخستین ماه سال جدید و در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی کلنگ سه پروژه در شاهین دژ به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، با حضور همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان استان فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین و اعضای شورای اداره شهرستان شاهین دژ کلنگ احداث یک باب سالن ورزشی و دو زمین چمن مصنوعی در این شهرستان به زمین زده شد.

بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی در آیین کلنگ زنی این پروژه ها؛ با اشاره به اهتمام جدی وزارت ورزش وجوانان و اداره کل در توسعه زیرساخت های ورزشی که از تأکیدات مقام عالی استان نیز می باشد گفت: به فضل الهی بنا داریم بمنظور بهره مندی آحاد مختلف مردم بویره جوانان و نوجوانان ورزشکار، به لحاظ کمی و کیفی سالن ها و اماکن ورزشی را در سراسر استان توسعه دهیم و بی شک ثمرات ارزشمند آن را در اعتلای ورزش های همگانی و قهرمانی و نیز سلامت محوری جامعه خواهیم دید.

وی در ادامه افزود: برای احداث سالن ورزشی غیر توپی این شهرستان ۳ میلیارد و برای دو زمین‌چمن مصنوعی ۲ میلیارد ( هر کدام یک میلیارد) تومان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص داده شده است.

بیرامی همچنین گفت: مساحت سالن ورزشی ورزش های غیر توپی در دو طبقه و ۹۰۰ متر مربع و مساحت زمین چمن های مصنوعی ۱۰۰۰ متر مربع خواهد بود.