طی سال گذشته انجام شده است؛

هزینه ۸۹۱۶ میلیارد ریالی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای خرید کالا

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: سال گذشته در مجموع بیش از ۸۹۱۶ میلیارد ریال صرف خرید انواع کالا و تجهیزات مورد نیاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قادر جعفرزاده با اعلام اینکه برای اجرای پروژه‌های گازرسانی، لوله‌های پلی اتیلنی و فولادی مورد نیاز خریداری شده است، اظهار کرد: طی سال قبل، در مجموع ۶۳۷ هزار و ۲۳ متر لوله فولادی با صرف بیش از ۳۸۰۰ میلیارد ریال خریداری شد.

وی ادامه داد: همچنین یک میلیون و ۶۵ هزار و ۳۹۶ متر لوله پلی‌اتیلنی به مبلغ حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال در اندازه‌های مختلف خریداری و انبار شد.

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه ۹۴۲ میلیارد ریال نیز صرف خرید ۱۷۸ دستگاه ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز شد، افزود: علاوه بر این ۸۰۹ میلیارد هم بابت خرید انواع کنتور و رگلاتور پرداخت شده است.

جعفرزاده با اعلام اینکه سال گذشته برای تامین کالا و تجهیزات، ۳۴ مناقصه خرید با مجموع بیش از ۵۹۲۲ میلیارد ریال برگزار شد، خاطرنشان کرد: ۱۸ مناقصه با مجموع برآورد ریالی ۲۲۵۹ میلیارد در حال برگزاری مناقصه است.

وی با اشاره به شرایط مطلوب انبار شرکت گاز آذربایجان‌غربی از لحاظ موجودی کالا ک تجهیزات، گفت: سال گذشته در خصوص تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های گازرسانی هیچگونه مشکلی نداشتیم.