به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پیمان آرامون بر ضرورت خدمترسانی کیفی تر و بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان به مسافران جاده ای تاکید کرد و گفت: از طرفی با توجه به پیش بینی افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین سال ۱۴۰۲ و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی با تامین نیروهای خدماتی مورد نیاز برای ارائه خدمات شایسته به زائران و تکریم آنان در تلاش هستند و بازرسان این اداره کل نیز از اول اردیبهشت بازدیدهای مستمر را برای کیفی سازی خدمات در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به مسافران جاده ای است، افزود : برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونیکننده مناسب و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که اولویت دارد.
آرامون خاطر نشان کرد : مسافران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با مجتمع های خدمات رفاهیو کلیه خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.
مدیر مرکز مطالعاتی میرداماد ارومیه از رشد قابل توجه قبولی داوطلبان کنکور این مرکز در سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد دانشآموزان این مجموعه در رشتهها و دانشگاههای برتر کشور پذیرفته شدهاند.
معاون صنایعدستی کشور گفت: طعم فراموششده ایرانیان همان میراث فرهنگی و ناملموس غذا است که از مادران و ایرانبانوها به ارث رسیده و باید برای حفظ آن تلاش شود.
رئیسجمهور گفت: اصلاح واقعی کشور باید از درون دولت و با تغییر رفتار مدیران آغاز شود تا انضباط، صرفهجویی و شایستهسالاری در عمل تحقق یابد.
رئیسجمهور گفت: مشکل کشور کمبود منابع نیست بلکه ضعف در مدیریت و مصرف است؛ نجات اقتصاد ایران در گرو صرفهجویی، حذف هزینههای غیرضروری و تکیه بر ظرفیتهای داخلی است.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه