به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پیمان آرامون بر ضرورت خدمترسانی کیفی تر و بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان به مسافران جاده ای تاکید کرد و گفت: از طرفی با توجه به پیش بینی افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین سال ۱۴۰۲ و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی با تامین نیروهای خدماتی مورد نیاز برای ارائه خدمات شایسته به زائران و تکریم آنان در تلاش هستند و بازرسان این اداره کل نیز از اول اردیبهشت بازدیدهای مستمر را برای کیفی سازی خدمات در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به مسافران جاده ای است، افزود : برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونیکننده مناسب و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که اولویت دارد.
آرامون خاطر نشان کرد : مسافران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با مجتمع های خدمات رفاهیو کلیه خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجانغربی از تسریع در اجرای چندین پروژه راهداری ، راه روستایی و پایانه های داخلی ومرزی در شهرستان سلماس طی سالجاری خبر داد.
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی با اجرای ۷ پروژه زیرساختی و عملیاتی، خدمترسانی به زائران حضرت اباعبداللهالحسین (ع) در مرز تمرچین پیرانشهر را آغاز کرد.
توهین و درخواست ترور رئیسجمهور توسط عضو شورای شهر رشت؛ اوج سقوط اخلاق سیاسی در ایران را می رساند!
در سالهای اخیر، آموزشوپرورش آذربایجان غربی با حضور مدیران سفارشی همچون منافی، جنگی و مطهری به میدان رقابتهای جناحی تبدیل شده بود. مدیرانی که نه با نگاه تخصصی، بلکه با لابی و سفارش روی کار آمدند و بهجای تقویت کیفیت آموزش، اولویت را به سهمخواهی سیاسی دادند. نتیجه این بیتدبیریها، حالا در کارنامه بچههای این استان دیده میشود.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه