هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران؛

تراکتـور در اندیشه جبران‌مافات / تثبیت رتبه چهارمی در دلِ کویر؟

تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران در یک بازی حساس و خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال مس کرمان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تراکتور تبریز با هدایت پاکو خمس در دیدارهای اخیر خود توانسته نمایش‌های خوبی داشته باشد و شاگردان خمس در ۴ مسابقه گذشته توانسته‌اند ۳ برد و یک تساوی داشته باشند و با استفاده از لغزش گل‌گهر به جایگاه چهارم جدول رسیده‌اند.

سرخ‌پوشان تبریزی برای تثبیت جایگاه خود در رتبه چهارم جدول، امروز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان باید به مصاف مس بروند؛ تیمی که در دور رفت موفق شد تراکتور را در تبریز متوقف کند و حالا شاگردان فرزاد حسین‌خانی به دنبال خلق یک شگفتی دیگر هستند.

مسی‌ها برای فرار از منطقه خطر و جلوگیری از بازگشت آسانسوری به لیگ یک، با توجه به روند صعودی صنعت‌نفت آبادان در هفته‌های گذشته، محکوم به کسب حداکثر امتیاز در ۳ بازی پایانی هستند.

نارنجی‌پوشان که در ۳ بازی اخیر خود ۳ شکست پیاپی را متحمل شده‌اند و از آخرین بردشان در لیگ بیست‌ودوم ۷ هفته می‌گذرد، برای بقا در سطح اول فوتبال ایران امروز به دنبال کسب امتیاز مقابل تراکتور تبریز خواهند بود.