رییس جدید اتاق ارومیه در دیدار با کارکنان اتاق؛

برنامه ریزی و تکریم ارباب رجوع اصل و اساس دور جدید مدیریت اتاق بازرگانی ارومیه

رییس جدید اتاق ارومیه در دیدار با کارکنان اتاق گفت : برنامه ریزی برای اهداف سه گانه و تکریم ارباب رجوع اصل و اساس دور جدید مدیریت اتاق بازرگانی ارومیه در دور دهم میباشد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در اولین جلسه کاری قاسم کریمی رییس جدید اتاق ارومیه با کارکنان ، عوامل اجرایی و مدیران بخش های مختلف اتاق دیدار نمود.

در این جلسه که در فضای بسیار صمیمی برگزار شد، رئیس اتاق بازرگانی ارومیه ضمن تقدیر از کارکنان اتاق در پیشبرد اهداف در دوره های گذشته افزود : تا کنون زحمات زیادی برای رشد و توسعه اتاق توسط ریاست سابق اتاق انجام گردیده و باید با هم اقزایی و افزایش کارایی همکاران با ایجاد فضایی امن و آرام بتوان از ظرفیت های نهفته همکاران بیشترین بهره بردای را صورت داد.

کریمی با اشاره به توصیه اکید دین مبین اسلام به خوش رفتاری و روی گوشوده افزود: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به اعضا باید در بالاترین سطح باشد چرا که اساس و مبنای اتاق های بازرگانی را اعضای آن تشکیل میدهند و لذا باید تکریم و احترام به آنان باید در هر زمانی توسط کادر اجرایی رعایت گردد.

رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه افزود: برنامه محوری برای امور اجرایی اتاق بسیار مهم است و باید برای توسعه اتاق که نقشی مهم در توسعه اقتصادی استان دارد باید برنامه ریزی و طرح های تسهیل گرانه امور بخش خصوصی ارائه و اجرایی گردد.

ریاست دور دهم اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به جایگاه مهم اتاق ها در توسعه اقتصادی افزود : تمامی خدمات اتاق به یکدیگر وابسته بوده و قطعا ارائه بموقع و صحیح آن بهره اجتماعی و اقتصادی را برای اتاق ارومیه در پی خواهد داشت که این امر همکاری و دلسوزی کارکنان این مجموعه محقق خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مسئله آموزش افزود: باید از ظرفیتهای اتاق برای توانمند سازی فعالان اقتصادی و بویژه تربیت نسل جوان بازرگانان برای توسعه صادرات و کشف بازارهای جدید صادراتی استفاده نمود.

در این جلسه همچنین پرسنل اتاق بازرگانی ارومیه نیز با تبریک ریاست اتاق از حمایت ها و مساعی ارزنده رئیس جدید اتاق ارومیه در پیشبرد اهداف بخش خصوصی تقدیر و گزارش عملکردی از بخش های مختلف ارائه نمودند.