تراکتور۱_۰نساجی / چهارم شدن تراکتور مسجل شد

سرخ‌پوشان تبریزی با هدایت پاکو خمس بعد از کسب 4 برد در 5 بازی گذشته امروز در آخرین دیدار خانگی فصل به دنبال کسب پانزدهمین برد خود در لیگ بیست‌ودوم بودند تا بتوانند جایگاه خود در رتبه چهارم جدول را تثبیت کنند و برای رسیدن به این مهم باید در مقابل نساجی مازندران قرار می‌گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، نساجی مازندارن بعد از ناکامی در رسیدن به پیروزی در نیم‌فصل دوم و گذشت ۱۴ هفته از آخرین برد آن‌ها که در مقابل تراکتور در قائمشهر به‌ثبت رسیده بود، امروز در تبریز در سودای خروج از بحران بودند.

پاکو خمس و کارلوس هرناندس ۲ سرمربی اسپانیایی شاغل در فوتبال ایران دوئل جالب‌توجهی را مقابل هم داشتند و از ساعت ۱۸ با قضاوت یاسر همرنگ، نبرد شاگردان خمس و هرناندس در حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد.

تراکتوری‌ها در نیمه اول مسابقه تیم برتر زمین مسابقه بودند و موقعیت‌های پرشماری را روی دروازه نساجی خلق کردند اما درخشش علیرضا حقیقی باعث شد تا حملات متعدد سرخ‌پوشان تبریزی راه به جایی نبرد.

شاگردان خمس در نیمه نخست نسبت به قضاوت همرنگ معترض بودند و معتقد بودند که دو پنالتی به سود تیم‌شان اعلام نشده اما داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

تراکتوری‌ها در نیمه دوم هم تیم برتر زمین مسابقه بودند و بارها روی دروازه نساجی خطرآفرین شدند که بازهم علیرضا حقیقی با درخشش خود سد راه شاگردان خمس شد تا اینکه سرانجام محمدمهدی قنبری در دقیقه ۹۰ توانست قفل دروازه نساجی را بشکند تا تراکتوری‌ها در خانه جشن پیروزی بگیرند.

تراکتور تبریز با پیروزی در مسابقه امشب در جدول رده‌بندی ۵۲ امتیازی شد تا جایگاهش در رتبه چهارم جدول تثبیت شود.

نساجی مازندران هم در ادامه روند ناموفق خود در لیگ بیست‌ودوم برای پانزدهمین بازی پیاپی ناکام در کسب پیروزی بود تا مازنی‌ها در جایگاه سیزدهم جدول باقی بمانند.

سرخ‌پوشان تبریزی در آخرین بازی خود در لیگ بیست‌ودوم، باید در هفته سی‌ام مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران قرار گیرند؛ مسابقه‌ای که روز پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. در همان روز، نساجی مازندران در خانه میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.