تزلزل بنیان خانواده مهمترین هدف دشمن در جنگ فرهنگی با ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: تزلزل بنیان خانواده مهمترین هدف دشمن در جنگ فرهنگی با ایران اسلامی است که وظیفه همه ما مقابله با این حربه دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با تاکید بر حفظ بنیان خانواده اظهار کرد: مرد باید برای همسر ‌و فرزند خود خوبی کند و برای آنان نمونه بارز مردانگی و ایثارگری باشد.

وی اضافه کرد: همه پست ها و مقام های دنیوی رفتنی است؛ وکیل بودن، مدیر کل و وزیر بودن روزی به اتمام خواهد رسید اما اعمال خوب از باقیات عالم هستی است.

وی با اشاره به نزدیک بودن ۳۱ اردیبهشت مصادف با اول ذیقعده افزود: این ایام مبارک، آغاز دهه کرامت است و میزبانی از بارگاه ۲ بزرگوار عظیم الشان حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در کشورمان نشان بزرگ افتخاری برای ملت ایران اسلامی است.

 وی با تبریک روز دختر و با اشاره به به نقش تاثیرگذار دختران در جامعه گفت: خانواده نقش مهمی در تربیت و پرورش دختران جامعه دارد و باید در متعهد بودن و معتقد بودن آنها دقت لازم را داشته باشد.

 وی گفت: بزرگان خانواده نباید تربیت فرزندان خود را سر خود رها کنند و باید به صورت متداول بر رفتار کودکان و جوانان خانواده خود دقت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: غربی‌ها نمی توانند درک درستی از نظام خانواده و حیا و عفت دختران سرزمین ایران اسلامی داشته باشند.

 وی با اشاره به سالروز رحلت حجت الاسلام حسنی ‌در دوم‌ خرداد اظهار کرد: وظیفه ما تجلیل از انقلابیون جهادی چون مرحوم شیخ غلامرضا حسنی است که مجاهد نستوه انقلابی است و باید مسیر وی در انقلاب اسلامی را ادامه داد.