با حضور خادمان بارگاه رضوی؛

جشن بزرگ روز دختر در پارک گوللرباغی ارومیه برگزار شد

جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور خادمان رضوی و اجرای برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک گوللرباغی ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تماشاخانه سیار کانون که به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به آذربایجان غربی سفر کرده است، در دومین روز حضور در استان، از ساعت ۱۱روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در پارک کوثر نوشین شهر، از ساعت ۱۶:۳۰ در پارک امید خیابان دین پرست ارومیه و از ساعت ۲۰:۳۰ در پارک گوللرباغی به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع پرداخت.

این برنامه که به صورت پخش زنده در بستر شاد برگزار شد با برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی و مدیحه‌سرایی در وصف حضرت معصومه (س)، اجرای سرود، قصه‌گویی و اجرای نمایش همراه بود.

مطابق جدول زمانبندی قرار است تماشاخانه سیار در سومین و آخرین روز حضور در استان از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ در محوطه بیرونی مدرسه لیلا در کشتارگاه و از ساعت ۱۶ در مدرسه ریحانه‌النبی ریحان آباد به اجرای نمایش بپردازد.

تماشاخانه سیار در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت و اولین روز حضور در استان از ساعت ۱۱ صبح در روستای آداغان ماکو، از ساعت ۱۶:۳۰ در مدرسه گلزار بازرگان و از ساعت ۲۰:۳۰ در پارک امام خمینی (ره) ماکو این نمایش را به همراه برنامه‌های شاد و متنوع اجرا کرده بود.