ارومیه میزبانی شایسته برای مسابقات کشتی جام تختی خواهد بود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم برای بهترین میزبانی در مسابقات کشتی جام تختی در ارومیه اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رضا ابراهیمی در نشست خبری پیش از مسابقات چهل و سومین دوره کشتی آزاد جام تختی در ارومیه افزود: میزبانی این مسابقات با تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار آذربایجان غربی و همراهی خوب فدراسیون کشتی محقق شد و از همان روزهای اول، برنامه ریزی ها برای برگزاری و میزبانی مناسب در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات، ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی استان را بارور می‌کند و امیدواریم که با این فرصت قابل توجه، رشته کشتی نیز در آذربایجان غربی شکوفا شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ما ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی در رشته‌های مختلف در استان داریم که در بسیاری از رقابت‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ابراهیمی اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه به همه توانمندی‌های جوانان را در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار داده و ما نیز دنبال این هستیم که این ظرفیت‌ها را احیا و بارور کنیم.

چهل و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی، امروز و فردا، چهارم و پنجم خرداد ماه جاری به میزبانی سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار خواهد شد.