ماکو دارای ظرفیت بی نظیر برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش است

کشتی‌گیر تیم ملی کشتی فرنگی ایران و قهرمان جهان و سرمربی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی ترکمنستان گفت: منطقه آزاد ماکو دارای ظرفیت بی نظیر برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش و زیرساخت های آن است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مهدی علیاری در بازدید از منطقه آزاد ماکو در حاشیه چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی جام جهان پهلوان تختی در ارومیه ضمن بازدید از منطقه آزاد ماکو از نزدیک با ظرفیت های ورزشی و توریستی این منطقه بازدید کرد.

علیاری گفت:‌ بنابه دعوت دوست ارجمندم جناب آقای گروسی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد ماکو  در حاشیه مسابقات جام تختی از این منطقه دیدن کردیم که جا دارد از میزبانی و خونگرمی و استقبال خوب مردم این منطقه نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

سرمربی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی ترکمنستان با بیان اینکه دست اندرکاران و مسئولین این مسابقات در ارومیه میزبانی خوبی انجام دادند افزود: حضور و حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو در این مسابقات بین المللی مشهود بود.

وی با بیان اینکه با سرمایه گذاری در حوزه ورزش و زیرساخت ها می توانیم شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف ورزشی ملی و بین المللی در این منطقه باشیم اضافه کرد: با توجه به بازدید یک روزه که از منطقه آزاد ماکو داشتیم خوشبختانه ظرفیت خوبی برای پیشرفت در حوزه ورزش موجود است.

قهرمان کشتی جهان تاکید کرد: ورزش هزینه نیست بلکه یک نوع سرمایه گذاری است و اگر این مهم مورد توجه باشد می تواند در سایر حوزه ها نیز اتفاقات مثبتی را رقم بزند.