خرید کتب درسی دانش آموزان بی بضاعت توسط خیرین چهاربرج

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چهاربرج از خرید کتب درسی دانش آموزان بی بضاعت توسط خیرین این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار قارتال نیوز از شهرستان چهاربرج؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان چهاربرج گفت: با کمک خیرین نیک اندیش حدود ۳۵ میلیون تومان جهت خرید کتب درسی دانش آموزان بی بضاعت اختصاص یافت.

لطفعلی محرابی با اشاره به فعالیت مشارکت خیرین ، از آن‌ ها به عنوان سرمایه‌‌ی اجتماعی در آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: خیرین نیک اندیش در جهت حمایت از دانش آموزان بی بضاعت وارد عرصه شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی مدارس، گفت: امروز این نوید را به تمامی اولیای گرامی و خانواده‌ ها می‌ دهیم که اگر دانش آموزی از لحاظ مالی در تهیه کتب درسی دچار مشکل شود، با ایجاد ظرفیت لازم بدون دغدغه با حفظ کرامت و عزت نفس ، کتب درسی در اختیار دانش آموزان قرار می‌ گیرد.

وی با قدردانی از کمک و تقبل هزینه خرید کتب درسی دانش آموزان خانواده‌ های بی بضاعت توسط دو خیر نیک اندیش، گفت: خوشبختانه دو نفر از خیرین شهرستان حدود ۳۵ میلیون تومان در جهت حمایت از دانش آموزان و تامین کتب درسی دانش آموزان عزیز کمک کرده‌ اند.

مدیر آموزش و پرورش چهاربرج ادامه داد: خیرین شهرستان چهاربرج همیشه همراه آموزش و پرورش شهرستان بوده اند و در ساخت فضای آموزشی، خرید لوازم التحریر و غیره ، آموزش و پرورش چهاربرج را یاری رساندند.

گفتنی است؛ در این امر خدا پسندانه خیرین کاظم هاتفی مبلغ ۳۰ میلیون تومان و عیسی ملایی مبلغ ۵ میلیون تومان جهت تامین کتب درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ به آموزش و پرورش شهرستان چهاربرج اهدا نمودند.