استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با مردم نالاس :

نگاه دولت سیزدهم نگاه متوازن به تمامی مناطق کشور است

استاندار آذربایجان غربی گفت: توازن توسعه یافتگی و تعادل در روند ارائه انواع خدمات به مردم نقاط مختلف، در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ،محمدصادق معتمدیان در دیدار با مردم نالاس سردشت افزود: با ابتکار دیدار و بازدید مدیران ارشد استانی به ویژه مناطق محروم و کم برخودار و تشکیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان در پایان سفرهای شهرستانی، ضمن آشنایی با مشکلات مردم در تلاش برای ایجاد توازن توسعه یافتگی در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: سفر به شهرستان های مختلف به صورت هدفمند اجرا شده و در راستای ارتقای شاخص های توسعه هر منطقه قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه از استان اظهار داشت: ظرفیت های هر شهرستان طی بازدیدهای میدانی و دیدار با مردم و مدیران شهرستانی، شناسایی و با تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور مدیران ارشد در همان شهرستان، مصوباتی در نظر گرفته شده که در اسرع وقت نسبت به اجرایی شدن آنها اقدام خواهد شد.

معتمدیان اضافه کرد: با جبران عقب افتادگی در بخش های مختلف از جمله بخش عمران و آبادانی در مناطق محروم استان و با تلاش مدیران اجرایی و همکاری شهروندان، جهت جلب رضایت مردم منطقه، اقداماتی اساسی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب، تمرکز بر مرکز و شهرهای مرکزی بود، اظهار داشت: در سایه نظام جمهوری اسلامی تقسیم امکانات و منابع مالی در کل مناطق کشور اتفاق افتاده و خدمات رفاهی از جمله آب و برق و گاز در روستاهای دورافتاده در دسترس قرار دارد.

معتمدیان با تاکید بر اینکه قدردان همراهی مردم برای عبور از شرایط سخت کشور و مقابله با توطئه‌ها و تحریم های ظالمانه دشمنان کشور هستیم، افزود: برای رفع مسائل و مشکلات و به ویژه رفع نگرانی های معیشتی مردم، در کنار آنان هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.