استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم شهر میرآباد سردشت :

نقش مردم غیور و مرزداران استان در دفاع از کیان اسلامی بی نظیر است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به مناطق مرزی و کم برخوردار داشته و امکانات و زیرساخت های مناسبی در راستای رفاه مرزنشینان فراهم کرده است

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، محمدصادق معتمدیان در جمع مردم شهر میرآباد سردشت افزود: با وجود محدودیت ها و تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، طی چهار دهه گذشته و در دوران دولت های مختلف خدمات زیربنایی و زیرساختی ارزنده در مناطق مرزی احداث شده است.

وی با بیان اینکه منطقه آذربایجان غربی به دلیل مرزی بودن همواره مورد تهدید دشمنان بوده، ادامه داد: مردم شهیدپرور و مرزداران غیور منطقه در کنار نیروهای مسلح، علاوه بر تامین امنیت کامل در این منطقه، توطئه های دشمنان را نیز خنثی کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آمار شهیدان و جانبازان و ایثارگران این استان نشان از دلبستگی شدید مردم به نظام جمهوری اسلامی داشته که در پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت آن و همچنین دوران دفاع مقدس، نقشی اساسی را ایفا کردند.

معتمدیان با بیان اینکه دولت در تلاش است که فاصله خدمات و رفاه مناطق کم برخوردار و دیگر مناطق را کاهش دهد، اضافه کرد: با استفاده از بسیج ظرفیت هایی که در اختیار داریم و شناسایی مشکلات و کمبودهای موجود و با ارائه خدمات رفاهی بیشتر به هم استانی ها، میزان رضایت آنان را ارتقاء خواهیم بخشید.

وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی در مناطق مختلف استان با دستور رئیس جمهور ادامه خواهد داشت، گفت: در این بازدیدهای میدانی مطالبات به حق مردم با حضور مدیران ارشد پیگیری و برای برآورده کردن آنان و رفع سایر مشکلات موجود، قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

معتمدیان با اشاره به اینکه اولویت بندی اقدامات در نظر گرفته شده را مردم تعیین خواهند کرد، اضافه کرد: تیم مدیران ارشد استانی طی سفرهای شهرستانی از نزدیک با مردم و مدیران شهرستان دیدار خواهند کرد و سپس با بررسی مشکلات در شورای برنامه ریزی، بهترین تصمیمات در مرکز استان برای بهبود شرایط اتخاذ خواهد شد.

استاندار آذربایجان تاکید کرد: همه مدیران اجرایی استان وظیفه دارند مصوبات و تعهداتی که دولت در قبال مردم داده را بدون کم و کاستی و در موعد مقرر نسبت به انجام و گزارش آن به مردم انجام دهند.

وی موقعیت همجواری با کشورهای همسایه و مرزی بودن سردشت را یکی از پتانسیل های موجود منطقه دانسته و گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت پایانه های مرزی در راستای رفاه حال بیشتر مردم منطقه و بهبود معیشت آنان، بیشترین بهره برداری انجام شود.

معتمدیان یادآور شد: موقعیت جغرافیایی، پوشش جنگلی، وضعیت آبی و تولید محصولات کشاورزی از جمله تولید انگور، از ظرفیت های اصلی این شهرستان است که مورد توجه دولت قرار دارد تا استفاده مطلوبی از منابع شود.