آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تحصصی تابستان ۱۴۰۲ کانون آذربایجان‌غربی

ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل تابستان ۱۴۰۲ از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون تا ۲ تیر ادامه خواهد داشت و این کارگاه‌ها از ۳ تیر تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند.

کارگاه‌های تخصصی حضوری در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی (ارف)، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی های فکری، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر) و نوشتن خلاق، تدارک دیده شده اند.

همچنین کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر)، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و «عضو ارشد» ۱۸ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به سایت کانون آذربایجان‌غربی به نشانی agharbi.kpf.ir در کارگاه‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند.