دشمن از پیشرفت کشور نگران است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان چهاربرج گفت: دشمن تاب و توان پیشرفت کشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار قارتال نیوز از چهار برج، سرهنگ پاسدار نوبخت عباسیان در یادواره خانگی شهید ایوب جاهدی که همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار برگزار شد اظهار کرد: اگر وقایع گذشته را مرور کنیم به این پی می‌ بریم که جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری مدبرانه‌‌ی مقام معظم رهبری در ریل پیشرفت قرار گرفته و پیشرفت‌ های چشمگیری به دست آورده که دشمن را نگران کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه چهاربرج افزود: اتفاقاتی که در عرصه‌ی دیپلماتیک، بین المللی و فرامنطقه‌ای رخ داده است، نشان دهنده‌ی دیپلماسی و قدرت جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور های مختلف و استقبال گسترده از ایشان، گفت: قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران در کشور های مختلف نشان از قدرت است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان چهاربرج تصریح کرد: همان کسانی که دم از دیپلماسی می‌ زدند ولی به هواپیما های ما بنزین نمی‌ دادند اکنون ما در همان کشور ها پالایشگاه بنزین احداث می‌ کنیم.

وی ادامه داد: دشمن قدرت اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی را می‌ بیند و مستأصل می‌ شود یا همان حکم فرمانی دریایی که ارتش مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی دور دنیا را گشت روی دیپلماسی دنیا اثر گذاشت.

عباسیان با بیان اینکه خبر ساخت موشک فتاح، دنیا را کر کرده است، گفت: پیشرفته‌ ترین مکانیکی و مهندسی در ساخت موشک خرمشهر خیبر به کار گرفته شده است و تمامی این عوامل باعث مات و مبهوت ماندن دشمن شده است.

وی با بیان اینکه راهبردی که دشمن در پیش گرفته، ایجاد اغتشاش در شهر های کوچک است، تصریح کرد: باید حواس خود را جمع کنیم چرا که دشمن تاب و توان پیشرفت کشور ما را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان چهاربرج با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نا امنی در کشور ایجاد کند، گفت: دشمن به طور دقیق برنامه ریزی کرده است ولی مردم ما را نمی‌ شناسد چرا که مردم پایکار انقلاب بوده و شهید داده‌اند هر کوچه‌ای از شهر های کشور برای خود انقلاب است.

گفتنی است؛ یادواره شهید ایوب جاهدی با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان در منزل این شهید بزرگوار برگزار شد.

شهید جاهدی در ۱۸ ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین (ع) روز پنچشنبه مورخه ۱۳۶۳/۰۳/۲۵ در منطقه درهٌ قاسملوی اشنویه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در روز جمعه ۱۹ رمضان در وطن و زادگاه خود در گلزار شهدای چهاربرج بعد از مراسم تشیع به خاک سپرده شد.