رئیس فدراسیون دوچرخه سواری؛

آذربایجان غربی سبقه و استعدادهای خوبی در دوچرخه سواری دارد/ رسالت ما وجه قهرمانی این رشته است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: این استان سبقه و استعدادهای خوبی در دوچرخه سواری دارد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رسول اسدی در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه سواری استان گفت: هیأت های استانی نسبت به پتانسیل، جغرافیا و مختصات فرهنگی و اجتماعی در رشته های مختلفی نظیر: جاده، پیست، کوهستان، بی ام ایکس، تریال و مواد دیگر در رده های سنی مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند و ما در زمینه برگزاری اردوها و مسابقات و کلاس های آموزشی از آنها انتظار داریم.

اسدی در ادامه گفت: ظرفیت استان آذربایجان غربی به لحاظ نیروی انسانی و زیرساخت ها خوب است و اگر به گذشته نگاه کنیم می بینیم که این استان بدلیل مشارکت چندین ساله در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران_آذربایجان واجد مربیان و ورزشکاران خوبی است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین افزود: رسالت ما وجه قهرمانی این رشته است و با اینکه کمیته همگانی در ساختار فدراسیون داریم ولی رسالت و هدف اصلی ما رویکرد قهرمانی است.

وی در خاتمه ضمن تأکید بر عدالت در فعالیت ها، برنامه ها و تخصیص زیرساخت و منابع مالی مرتبط با تمامی شهرستان ها گفت: از پیست های استاندارد کشور می توانیم در استان هایی که فاقد پیست هستند استفاده کنیم و نیازی نیست رقم های بسیار بالایی را در این بخش با در نظر گرفتن فاصله نزدیک برخی شهرها هزینه کنیم و اساسا با توجه به اینکه وظیفه فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان ریل گذاری در مسیر کار هیأت های ورزشی است به دنبال برنامه محوری و البته حمایت مالی نیز هستیم ولی نباید هیأت ها از اسپانسر و بخش های خصوصی غفلت کنند و با توجه به منابع محدود دولتی، اینکار ضروری است.