همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در چهاربرج برگزار می شود

سرپرست گروه توسعه ورزش‌ های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی از برگزاری همايش بزرگ پياده روی خانوادگی صبح و نشاط در شهرستان چهاربرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، بیت‌الله رحمت خدا، در گفتگو با خبرنگاران گفت: همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان چهاربرج با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار و در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سه سیما و شبکه استانی آذربایجان غربی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم، حضور خانواده ها و اقشار مختلف مردم در این گونه برنامه ها نشان دهنده فرهنگ منطقه در ورزش و فعالیت های تحت عنوان ورزش های همگانی است افزود: از عموم مردم شهرستان چهاربرج دعوت می کنم در روز جمعه نهم تیر ماه با حضور در این مراسم با شکوه یکبار دیگر نشان دهند که مردم شهرستان چهاربرج داری فرهنگ بسیار قوی در فعالیت های ورزشی دارد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: برای این همایش بزرگ، جوایزی تدارک دیده شده است که با حضور مسئولین شهرستان به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

وی همچنین به معرفی شهرستان چهاربرج به عنوان قطب تجاری و گردشگری خرید به هموطنان عزیز از طریق برنامه صبح و نشاط که از شبکه سه سیما و شبکه استانی پخش خواهد شد اشاره کرد و گفت: کسبه و بازاریان شهرستان چهاربرج می توانند با تدارک غرفه، محصولات خود را در این غرفه ها عرضه کنند و هم کالای خودشان را معرفی کنند و هم نوعی مشارکت کنند در این امر بسیار گرانقدر که قرار است روز جمعه نهم تیر ماه در شهرستان چهاربرج برگزار می شود.

لازم بذکر است شهرستان چهاربرج مرز بین استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است که در سال ۱۴۰۰ پس از تصویب هیئت دولت طبق تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان چهاربرج تبدیل گردید.