جشن آغاز برنامه‌های تابستانی در کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

فعالیت‌های تابستانه کانون با عنوان «در مسیر قله» و با شعار «ایمان، امید و دانایی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،این جشن‌ها همزمان با سراسر کشور و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی اجرا شد.

بازی و سرگرمی، نقاشی دیواری، حضور در فضاهای سبز اطراف مراکز، اجرای سرود، دورهمی‌های صمیمانه، قصه‌گویی و شعرخوانی عناوین برخی از برنامه‌های اجرا شده در جشن‌های تابستانی مراکز کانون آذربایجان‌غربی بودند.

گفتنی است، ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ویژه فصل تابستان ۱۴۰۲ از ۲۹ خرداد آغاز شد و تا روز جمعه، دوم تیر ادامه داشت.

یادآوری می‌شود کارگاه‌های تخصصی حضوری کانون در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی (ارف)، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی های فکری، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر) و نوشتن خلاق و کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر)، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی تا ۱۸ شهریور پذیرای علاقه‌مندان در گروه‌های سنی مختلف خواهند بود.