همزمان با دهه مبارک فجر؛

مشعل گاز در ۹ روستای سردشت روشن می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: مشعل گاز در ۹ روستای سردشت طی دهه مبارک فجر روشن می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز  ، علیرضا شیخی در جلسه شورای برنامه‌ریزی سردشت که با حضور معتمدیان استاندار و مدیران کل آذربایجان‌غربی و حسین‌پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در روستای رشه هرمه بخش مرکزی سردشت، برگزار می‌شد، گفت: تاکنون تعداد 44 روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند و گازرسانی به 18 روستا نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر سال‌جاری، گاز 9 روستای سردشت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: علاوه بر این، پیمان‌سپاری گازرسانی به 33 روستای این شهرستان نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به مراحل نهایی گازرسانی به شهر میرآباد سردشت، اظهار کرد: عملیات اجرایی 5 روستای محور میرآباد بعد از اتمام گازرسانی به این شهر و با شروع سال جدید آغاز خواهد شد.

شیخی با اعلام اینکه برای 88 روستای این شهرستان نیز بعد از مشخص شدن تعداد دقیق خانوار این روستاها برنامه‌ریزی خواهد شد، افزود: تعداد خانوار این روستاها تغییر کرده و فرمانداری سردشت باید تعداد دقیق خانوار این روستاها را به شرکت گاز استان اعلام کند تا اقدامات مربوط به اخذ مجوز و پیمان‌سپاری آنها انجام گیرد.