۱۶ تن آرد توزیع خارج از شبکه در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور و با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی انتظامی این شهرستان ۱۶ تن (۴۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی) آرد یارانه ای توزیع خارج از شبکه در محور میاندوآب به تبریز کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ فخرالدین رستم پور اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی انتظامی در خصوص فعالیت افرادی در امر خرید آرد یارانه ای در شهرهای همجوار این شهرستان و حمل و فروش و توزیع خارج از شبکه در شهرهای مرکزی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو ۱۰چرخ حامل آرد را در محور میاندوآب به تبریز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف و سه نفر متهم را در این راستا دستگیر کردند.

سرهنگ رستم پور ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو سنگین توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.