جناب” ناآشنا” دغدغه شما چیست؟!!

به خوبی میدانم بهترین دغدغه برای ما جوابگو کردن شما مسئولین است.چرا باید خیال ما را به مسائل بی فایده سوق دهید؟ نه تنها دغدغه امکانات رفاهی و... بلکه اصل خانه دار شدن مردم هم برای شما ذره ای اهمیت ندارد.کسانی که در خانه میلیاردی زندگی می کنند؛ طبیعی ست که درک مناسبی از چنین وضعیتی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اگر سری به مجموعه مساکن مهر گلشهر بزنید در نگاه اول متوجه کودکانی می شوید که در خیابان در حال بازی هستند عده ای در حال دوچرخه بازی در این خیابان پر تردد می باشند اگر از آن ها در مورد محل بازی شان سوال کنید عنوان می کنند ما در این نزدیکیها پارکی برای بازی نداریم و نزدیکترین آن به ما پارک گوللر باغی است و پدر و مادر ما بخاطر فاصله زیاد تا آنجا اجازه رفتن به ما نمی دهند.

چندی پیش سقف یک مجتمع تازه کلید خورده مسکونی در گلشهر ارومیه تخریب شد نمای برخی مجتمع ها هم ریخت.ایستگاههای اتوبوس، بلیبوردها و… زلزله ۶ ریشتری هم در کار نبود.فقط باد بود.خارج از بحث استحکام یا عدم استحکام، بحث ما چیز دیگری ست که در این منطقه تبدیل به یک معضل شده است.

اینکه صرفا اتوبوسی بیاد و برود یا چنیدن سوپر مارکت اطراف این مساکن باشد که نامش امکانات نیست.نزدیک به ۳ هزار شاید هم بیشتر در این منطقه واحد وجود دارد اما دریغ از یک محیط رفاهی،یک فضای سبز، یک آسفالت مناسب و… .چند سال پیش چند درخت در اطراف خانه ها کاشتند،گویی آن ها هم بخت خوبی ندارند و سالی یکبار آبیاری می شوند.

اینکه مسئولین یک شهر خودشان را به خواب زدند دیگر سیاه نمایی نیست.آیا یک چهاردیواری قوطی مانند و ایستگاه اتوبوس و چند تعداد سوپر مارکت امکانات محسوب می شود؟!! بیشتر افراد ساکن در مسکن مهر از اقشار ضعیف جامعه هستند که از بد روزگار به دلیل قفر، چک برگشتی و مشکلات مختلف، زمین گیر این مجموعه شدند و تعدادی هم تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و خانه‌دار شدن رویای دیرینه آنان بود.

یکی از مالکان مسکن مهر با بیان اینکه متأسفانه جانمایی خوبی برای مسکن‌ مهر نشده است، گفت: واحدهای مسکن مهر این منطقه به دلیل نداشتن ارزش مالی چندان، مشکلات بسیاری را برای فروشندگان از لحاظ قیمت تمام شده و امکانات، ایجاد کرده است به همین منظور برای فروش دچار مشکل هستیم.

این مالک مسکن مهر عنوان کرد:‌ متاسفانه در برخی از آپارتمانها افراد مرفه اقدام به خریداری چند واحد کرده اند و برای تفریحات خود و گذراندن اوقات مجردی از این واحدها استفاده می کنند که باعث ایجاد مزاحمت هایی برای خانوادهای ساکن در این مجتمع ها شده اند که پس از تماس با مراجع ذی صلاح اقدام جدی قانونی برای برخورد با این افراد نشده است.

روزگاری معضلات مربوط به فاضلاب، عدم استحکام و بالا بودن سطح آب مهم ترین مشکل ساکنان این مجموعه بود و این مشکلات هم آنقدر بزرگ و فراگیر بود که معضلات دیگر به چشم نمی آمد، ولی اکنون با رفع آنها، مشکلات ریز و درشت دیگر مانند نبود امکانات رفاهی، مرکز خرید، مدرسه، فضای سبز و پارک خودنمایی کرده است.

دغدغه شما چیست؟!!

جناب ناآشنا دغدغه شما چیست؟ به خوبی میدانم بهترین دغدغه برای ما جوابگو کردن شما مسئولین است.چرا باید خیال ما را به مسائل بی فایده سوق دهید؟ نه تنها دغدغه امکانات رفاهی و… بلکه اصل خانه دار شدن مردم هم برای شما ذره ای اهمیت ندارد.کسانی که در خانه میلیاردی زندگی می کنند؛ طبیعی ست که درک مناسبی از چنین وضعیتی ندارند.

یازار : اکبر سعادت