پایش ایمنی تالارهای پذیرایی سطح شهر ارومیه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تالارهای پذیرایی سطح شهر ارومیه مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین سرباز رشید افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با هدف کاهش حوادث احتمالی و پیشگیری از خسارات جانی و مالی برای شهروندان نسبت به بازدید و صدور اخطاریه‌های رعایت موارد ایمنی برای کلیه تالارهای پذیرایی از اول مردادماه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه مدونی در معاونت آموزش و پیشگیری این سازمان با توجه به دستورالعمل پایش ایمنی ساختمان‌های مهم و همچنین بلند مرتبه ابلاغیه از سوی وزیر کشور تدوین و تهیه شده و بر اساس فرم شماره ۲ دستورالعمل موصوف اقدامات لازم در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

سرباز رشید خاطرنشان کرد: تمامی تالارهای پذیرایی ملزم به رعایت تمامی موارد ایمنی در جهت ایجاد فضای ایمن برای شهروندان می‌باشند و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی اخطاریه‌های لازم توسط کارشناسان این سازمان به مالک مجموعه ابلاغ خواهد شد تا نسبت به رفع نواقصات اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به بازدید‌های دوره‌ای کارشناسان این سازمان در صورت عدم رفع نواقصات ایمنی در بازدیدهای ثانویه نسبت به معرفی مجموعه به مراجع ذی‌صلاح اقدامات قانونی انجام خواهد شد.