کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ارومیه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروهای متهمان در مسیر “ارومیه- مهاباد” توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.