تاکید فرماندار و نماینده مجلس بر توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی تکاب

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، در سفر به تکاب با فرماندار تکاب و نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار و حسن همتی نماینده مجلس در این دیدار بر رفع مشکلات، توسعه زیرساخت ها و تامین امکانات موردنیاز واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی تکاب تاکید کردند.

تامین نیازمندی ها، ثبات در مدیریت و تسهیل شرایط فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی تکاب و نیز احداث شهرک صنعتی سنگ با توجه به پتانسیل های بالای معادن سنگ موجود در منطقه در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد پروژه های عمرانی مختلف در راستای اصلاح وضع موجود شهرک صنعتی تکاب تعریف و اجرا شود.

برپایه این گزارش فرماندار تکاب و نماینده مردم تکاب ،شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از پیگیری برای تخصیص اعتبار جهت اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای در راستای بهبود وضعیت زیرساخت ها و افزایش خدمات زیربنایی جهت رونق فعالیت های تولیدی و صنعتی اشتغال زا در شهرک صنعتی این شهرستان خبر دادند.

گزارش خبرنگار حاکی از آن است که در جریان این سفر مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، فرماندار و نماینده مجلس به منظور بررسی وضعیت و مشکلات فراوری واحدهای تولیدی وصنعتی ورفع کاستی های موجود … از شهرک صنعتی تکاب بازدید به عمل آوردند .

در این بازدید وضعیت بخش های مختلف ازجمله معابر و خیابان ها، زیرساخت های آب، برق و گاز و اراضی و امکانات زیربنایی موجود در شهرک صنعتی تکاب مورد بازدید و بررسی میدانی قرار گرفت و فرماندار و نماینده مجلس بر رفع مشکلات، نواقص و معایب و تامین نیازهای اصلی و اساسی شهرک صنعتی جهت افزایش حضور سرمایه گذاران و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک تاکید ورزیدند .

بر اساس گزارش خبرنگار قارتال نیوز همچنین در این بازدید موضوع آسفالت معابر و خیابان های شهرک صنعتی تکاب و اقدام لازم جهت تحقق اجرای آن در ماه های آینده ازجمله مواردی بود که در جلسه فوق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار تکاب و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به پتانسیل های بالقوه موجود در تکاب و نیاز این شهرستان به رونق فعالیت های تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان، از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی خواستند نسبت به حل مشکلات، تامین زیرساخت ها و مهیا شدن زمینه فعالیت های تولیدی و اقتصادی و ارتقاء شهرک صنعتی تلاش جدّی و اقدام عاجل معمول دارند.