کشف روغن موتور قاچاق در اشنویه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف روغن موتور احتکاری قاچاق به ارزش بیش از 8 ميليارد ريال در شهرستان اشنویه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،رحیم جهانبخش با اعلام این خبر اظهار داشت:در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران انتظامی بخش نالوس شهرستان “اشنویه” از وجود یک انبار روغن موتور قاچاق در یکی از روستاهای این بخش مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان در بازدید از انبار شناسایی شده مقادیر قابل توجهی از کالای قاچاق و احتکار شده، (روغن موتور ) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۷۰۵ قوطی ۴ لیتری روغن موتور کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات مذکور را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

جهانبخش ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و مشارکت آنان در تامین امنیت عمومی جامعه، از مردم خواست که در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.