توقیف خودروی حامل ۶ تن مرغ تاریخ گذشته در میاندوآب

واحد متخلف قطعه بندی مرغ برای عرضه و فروش 6 تن مرغ تاریخ گذشته به پرداخت سه میلیارد و 600 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،  حسین نجف زاده در رابطه با این خبر گفت: پرونده عرضه و فروش ۶ تن مرغ تاریخ گذشته به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

وی گفت: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر معدوم سازی مرغ های کشف شده به پرداخت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲۰ برابر ارزش کالاهای کشف شده محکوم کرد.

نجف زاده در پایان اضهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب مرغ های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیونت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.