سلسله نشست های جمع خوانی کتاب «آه: بازخوانی مقتل حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام» برگزار می شود

به همت اداره كتابخانه های عمومی شهرستان خوی سلسله نشست های جمع خوانی کتاب «آه» با حضور علاقه مندان به حضرت و کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی و با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، موسسه فرهنگی ترسیم خیال و رسانه اینترنتی سیزین تی وی، سلسله نشست های دورهمی و جمع خوانی کتاب «آه: بازخوانی مقتل حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام» نوشته «یاسین حجازی» از عاشورا تا اربعین با حضور علاقه مندان به آن حضرت و جمعی از اهالی فرهنگ شهرستان خوی در محل کتابخانه ۱۵ خرداد شهرستان خوی برگزار می شود.

در ابتدا، هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان برنامه، هدف از اجرای چنین برنامه ای در کتابخانه های عمومی را آشنایی مخاطبین با چرایی واقعه ی کربلا و معرفت افزایی در خصوص شخصیت امام حسین(ع) و یاران و نزدیکان بیان داشت.

در ادامه این نشست جعفر حسن زاده، مدرس دانشگاه ضمن تفسیر شرایط سیاسی و اجتماعی اتفاقات سال ۶۱ هجری قمری به شرح مطالب کتاب آه: بازخوانی مقتل حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برای حاضرین پرداخت.

همچنین برخی از حاضرین و هنر جویان دوره ی فن بیان رسانه اینترنتی سیزین تی وی و موسسه ترسیم خیال به خوانش بخش هایی از کتاب و ارائه توضیحاتی پیرامون برداشت های خود از کتاب پرداختند.

این مراسم روزهای یکشنبه هر هفته از عاشورا تا اربعین ۱۴۴۵ هجری قمری در محوطه ی کتابخانه ۱۵ خرداد شهرستان خوی با علاقه مندان به کتابخوانی برگزار خواهد شد.