کافه گالری صنایع دستی بنیاد تعاون زندانیان در منطقه آزاد تجاری ماکو افتتاح شد

با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون صنایع زندانیان، مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو و مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی کافه گالری حامی صنایع دستی زندانیان در محل بازارچه مرزی امید این شهر افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، با حضور مطهرنژاد ،معاونین بنیاد تعاون صنایع زندانیان کشور،مدیرکل زندان های استان و مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو کافه گالری صنایع دستی زندانیان در بازاچه مرزی امید ماکو افتتاح شد .

این کافه گالری در ابعاد ۵۰۰مترمربع در نقطه کانونی بازارچه بزرگ مرزی ماکو با سرمایه گذاری بیش از ۲۰میلیارد ریال بنیاد تعاون زندانیان کشور برای معرفی محصولات و عرضه صنایع دستی زندانیان کشور در مرز شمال غرب کشور و با هدف نفوذ بازرگانی برای فروش در بازارهای خارجی افتتاح گردید .

در آئین افتتاح این مرکز که مسئولین کشوری و استانی حضور داشتند ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایش و فروش صنایع دستی زندانیان در گالری و کافه مجهز به ارائه سرویس خدماتی به مشتریان و مراجعین بر لزوم همکاری مستمر با مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، شیلات ، بازرگانی تولیدات کارخانجات بنیاد تعاون زندانیان کشور و صنایع دستی تاکید شد .

این کافه گالری در بهترین نقطه بازارچه مرزی بزرگ امید منطقه آزاد تجاری ماکو در ابعاد بیش از ۵۰۰ متر مربع و با هدف شناسایی فرصت های عرضه و فروش صنایع دستی و تولیدات زندانیان کشور بخصوص برای توریست ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی با حضور مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و گروسی مدیر منطقه آزاد تجاری ماکو افتتاح شد.