دیدار مدیر امور شعب بانک ملت استان با مدیرکل کتابخانه های عمومی

مدیر امور شعب بانک ملت استان و هئیت همراه به منظور بررسی امکان همکاری های مشترک فرهنگی با مدیرکل کتابخانه های عمومی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،  رضا قربانی مدیر امور شعب بانک ملت استان با همراهی حسن قاسمیان، معاون اداری؛ آقای مهدی آقاجانی، رئیس اداره برنامه ریزی استان و بهروز رحیملو، رئیس بانک ملت شعبه باهنر ارومیه با خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی و معاونین این اداره کل به منظور بررسی امکان همکاری های مشترک فرهنگی و توافقات لازم برای اعطای تسهیلات به کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی در این نشست ضمن معرفی اجمالی از مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گفت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان تاثیر بسزایی دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با تاکید به یکی از دغدغه های مهم اداره کل کتابخانه های عمومی در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی و تقویت سرانه فضای کتابخانه ای، تأمین منابع و زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی چند کتابخانه سیار در استان است که خواستار مشارکت فعالانه بانک ملت استان در این زمینه شد.

همچنین در این دیدار رضا قربانی، مدیر امور شعب بانک ملت استان، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم تعاملات و همکاری های خوبی در جهت توسعه و گسترش توافقات فرهنگی داشته و خدمات بانکی و مالی مناسبی از جانب بانک ملت برای اداره کتابخانه های عمومی استان ارائه دهیم.

گفتنی است اعطای تسهیلات بانکی کم بهره برای کارکنان، تسهیل در ارائه خدمات بانکی به کتابخانه‌های عمومی و مشارکت بانک ملت در حوزه ساخت و تجهیز کتابخانه در چارچوب مسئولیت اجتماعی از سایر مواردی بودن که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.