مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان تکاب برگزار شد

مراسم الماس های درخشان، آیین تجلیل از آزادگان تکاب، همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روز پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ باحضور فرماندار تکاب امام جمعه اهل تسنن، جانشین فرماندهی سپاه، رییس بنیاد شهید و جمعی از مسوولان و روحانیون تکاب برگزار و از آزادگان سرافراز این شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار قارتال نیوز از تکاب، فرماندار تکاب در این مراسم، آزادگان سرافزار را الگوی استقامت، صبر و ایستادگی دانسته وگفت:  صبر و بردباری خانواده‌ های آزادگان ستودنی است.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: استقبال شایسته مردم از بازگشت آزادگان عزیز به کشور رخدادی ماندگار شد که نشان دهنده جایگاه والای آنان در میان مردم است.

وی اظهار داشت: آزادگان سرافراز در دوران سخت اسارت با وجود همه فشارهای جسمی و روحی در مقابل دشمن بعثی ایستادند و زندگی و سلامت خود را وقف کشور و نظام کردند.

 

فرماندار تکاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار خلبان حسین لشکری، سیدالاسرای ایران گفت: از هیچ تلاشی برای حل مشکلات آزادگان عزیز و خانواده های آنان دریغ نمی کنیم و قدردان رشادت ها و صبر و استقامت این عزیزان هستیم.

براساس این گزارش فرماندار تکاب درادامه سخنان خود در مراسم الماس های درخشان گفت: مسوولان و روسای ادارات باید بیش از گذشته پای خدمتگزاری به مردم باشند.

حیدری آزاد بیان داشت: علیرغم همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی با هدایت های مقام معظم رهبری و حمایت مردم و تلاش کارگزاران نظام در همه قوا به ویژه با اقدامات و تلاش های دولت سیزدهم، ابهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران پابرجا ست.

وی گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تلاش می کند خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

وی درهمین رابطه افزود:در یک سال و نیم گذشته با وحدت و همدلی و پیگیری های مستمر ۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه تکاب جذب شده است.

حیدری آزاد ادامه داد: حجم فعلی کار عمرانی در تکاب با هیچ شهری قابل مقایسه نیست که حاصل حمایت دولت سیزدهم و استاندار آذربایجان غربی و پیگیری های مشترکبوده واقدامات عمرانی تکاب در وضعیت اقتصادی نامناسب در حال انجام است.

فرماندار تکاب ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم بعد از پایان ماموریتمان در تکاب این شهر از یک شهر محروم به یک شهر توسعه یافته تبدیل شود.

وی در پایان افزود: در بسیاری از محورهایی مواصلاتی تکاب عملیات زیرسازی و آسفالت جاده درحال بوده و بسیاری از روستاهای تکاب تا پایان سال گازرسانی می شود.