ایران نخستین گام را استوار برداشت/ دشت اولین پیروزی در جهنم ارومیه

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود تیم ملی والیبال هنگ کنگ را از پیش رو برداشت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، تیم ملی ایران با حمایت بیش از ۶ هزار تماشاگر که از نزدیک شاهد دیدار این تیم با هنگ کنگ بودند در سه ست متوالی پیروز شد.

شاگردان بهروز عطایی که از آغاز مسابقه برتری خود را به حریف دیکته کرده بودند و موفق شدند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع خود به پایان برسانند.
ست دوم این دیدار هم با برتری ایران آغاز شد و رفته رفته تیم هنگ کنگ تحت تاثیر جو سنگین تماشاگران قرار گرفته بود که در نهایت این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به ایران واگذار کرد.

شروع ست سوم با تغییرات زیاد در ترکیب ایران همراه بود، در این ست عطایی به بازیکنان اصلی خود استراحت داده و از بازیکنان جوانتر استفاده کرد‌، با این وجود برتری ایران بر هنگ‌کنگ دیکته شده بود و مطابق انتظار ها این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران تمام شد، تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان عطایی به پایان رسید.

 

حاشیه های این دیدار

این دیدار با حضور بیش از ۷ هزار تماشاچی برگزار شد که از جمله حاشیه های جذاب این دیدار بود.

حضور بانوان تماشاگر این دیدار که با شور و اشتیاق فراوان تیم ملی ایران را تشویق می‌کردند، جلوه زیبایی به سالن مسابقات داده بود.

 

 

تیم هنگ کنگ از بدو ورود به سالن تحت تاثیر جو هواداران قرار گرفته بود و اکثر بازیکنان و کادر فنی تیم بیشتر به تصویر برداری و گرفتن فیلم با گوشی های همراه خود مشغول بودند.