عراق دومین قربانی در مسیر قهرمانی/ جهنم ارومیه همینه

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود توانست تیم ملی عراق را با شکست بدرقه کند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تیم ملی والیبال ایران در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا توانست با نتیجه ۳ بر۱ عراق را شکست دهد.

تیم ملی عراق که در ست نخست برخلاف انتظار ها بسیار جنگنده ظاهر شد و نشان داد حریف دست و پا بسته ای مقابل ایران نیست و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ در کمال ناباوری ایران را در این ست شکست دهد.

ست دوم این دیدار با ایجاد دو‌ تعویض از سوی بهروز عطایی، جایگزینی مبین نصری به جای میثم صالحی و محمدطاهر وادی به جای جواد کریمی آغاز شد.

با این تغییرات تیم ملی ایران نبض بازی را در دست گرفت و با کمک سرویس های عالی امین اسماعیل نژاد از آغاز ست اختلاف ۸ امتیازی را رقم زد.

با هماهنگی بیشتر بازیکنان ایران و افزایش فشار تماشاگران این دست با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به نفع ایران پایان یافت.

ست سوم این دیدار هم با بازی هماهنگ تیم ملی ایران آغاز شد، فشار شدید از طرف تماشاگران تاثیر بسزایی بر روحیه و عملکرد تیم ملی عراق گذاشته بود و شیرازه و هماهنگی دست نخست به طور کامل در تیم عراق از بین رفته بود که در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران یه پایان رسید.

ست چهارم این دیدار بهروز عطایی به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داد و بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کرد با این اوصاف نیز تیم عراق کاملا قائله را به ایران باخته بود و اثری از روحیه بالای دست نخست در این تیم دیده نمی‌شد، در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر۱۴ و در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع خود به پایان رساند.

بازیکنان ایران بعد از ست اول با ارائه یک بازی هماهنگ و چشم نواز و کسب دومین پیروزی خود در مسیر قهرمانی هدیه ویژه ای به تماشاگران در سالن مسابقات اهدا کردند.

شایان ذکر است: بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه ۱ شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ در دیدار مرحله حذفی به مصاف تیم ملی پاکستان خواهد رفت.

خبرنگار: علی سرخ چهره