۱۸ پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی افتتاح خواهدشد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی از افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی در سراسر استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سجاد بیرامی در رابطه با این خبر گفت: هفته دولت امسال ۱۸ پروژه ورزشی در هشت شهر استان آماده بهره برداری خواهند شد.

 

وی افزود: این پروژه‌ها با مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار و ۹۷۰ مترمربع احداث و برای اجرای آنها اعتباری در حدود ۴۹۶ میلیارد ریال تا کنون هزینه شده که محل هزینه اعتبار ۴ پروژه از محل اعتبارات ملی و بقیه از محل اعتبارات استانی است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: زمین روباز حسین آباد، سالن جانبازان و معلولین، زمین روباز کوهنورد، زمین روباز بالو و سالن رهبری سردشت، سالن سقف کوتاه بوکان، خانه کشتی مهاباد، زمین‌های روباز روستاهای سیلوه، کلیج، قره خضر، بیکوس و جلدریان در پیرانشهر، زمین‌های روباز اشنویه، سالن قرنقو چالدران و زمین‌های روباز شادلو و قرجه ورن چالدران پروژه‌های افتتاحی هفته دولت ورزش استان هستند.

 

بیرامی خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه سرانه ورزشی استان به مرز میانگین کشوری نزدیک‌تر و همچنین عملیات اجرایی سایر پروژه‌های ورزشی استان نیز در حال انجام است تا در دهه فجر امسال و در سال آینده افتتاح و به جمع اماکن ورزشی استان اضافه شوند.