ایران ۳ _ ۰ پاکستان / صعود ایران به نیمه نهایی والیبال قهرمانی مردان آسیا

تیم‌‌ ملی ایران با پیروزی ۳ بر ۰ برابر تیم ملی پاکستان خود را به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا رساند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تیم ملی والیبال ایران در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در مرحله نخست حذفی این مسابقات با پیروزی قاطع ۳ بر . تیم ملی پاکستان را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی ست نخست این دیدار را آتشین آغاز کرده و مجال خود نمایی را به حریف ندادند، از یک طرف هماهنگی بالا در دریافت، دفاع و حمله و از طرف دیگر جو بسیار سنگین و فشار تماشاگران تاثیر خود را روی شاگردان ایس سانایه رامیرز فراز به وضوح گذاشته بود تا با اختلاف ۷ امتیازی نتیجه ۲۵ بر ۱۸ را به نفع ایران رقم بزند.

ست دوم این دیدار پاکستانی ها بهتر ظاهر شده و با جنگندگی خود یک دست جذاب و نفس گیری را رقم زدن، اما تجربه بالای شاگردان عطایی بر روحیه جنگندگی بازیکنان پاکستانی چربید تا رفته رفته اختلاف امتیازی تیم ها افزایش پیدا کرده و این دست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران به پایان برسد‌.

در ست سوم این دیدار پاکستانی ها چون چیزی برای از دست دادن نداشتند تمام توان خود را برای پیروزی در این دست گذاشته بودند و در آغاز ست هم موفق شده بودند با سه امتیاز اختلاف پیش بیفتند، اما این پایان ماجرا نبود و بازیکنان ایران هیچ قصدی برای دادن حتی یک ست به حریف خود نداشتند و با ایجاد یک وقفه در بازی توسط بهروز عطایی و گرفتن تایم اوت ورق بازی به کلی برگشت،

تماشاگران با شور و حرارت فراوان از تیم ملی پشتیبانی کرده و سرویس های بی نظیر مبین نصری در کنار دفاع های هماهنگ و توپ گیری های فوق العاده بازیکنان در زمین اختلاف امتیازی را جبران کرده و اینبار تیم ایران بود که دست باخته را با پنج امتیاز اختلاف پیش افتاده بود بازی هماهنگ و به دور از استرس شاگردان عطایی باعث شد این ست هم با اختلاف زیاد و در نهایت با امتیاز ۲۵ بر ۱۳ به نفع ایران به اتمام رسید.

تیم ملی ایران با این پیروزی به عنوان دومین تیم بعد از تیم ملی ژاپن به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و باید منتظر بماند تا روز پنج شنبه حریف خود را از بین تیم های چین و کره جنوبی بشناسد.

خبرنگار: علی سرخ چهره