توزیع بیش از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون لیتر بنزین از آغاز بکار دولت سیزدهم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز از ابتدای تیر ماه 1400 لغایت تیر ماه 1402 بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون لیتر بنزین در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احمد مجرد با توجه به افزایش محسوس مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سالهای ۱۳۹۸ لغایت ۱۴۰۰ گفت: طبق آمارهای موجود، مصرف روزانه بنزین در سطح منطقه به ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسیده است.

مجرد افزود: پیش بینی می شود با توجه به پیش‌رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین، این عدد باز هم افزایش ‌یابد لذا شهرندان عزیز می توانند با اصلاح الگوی مصرف، صرف نظر از سفرهای غیر ضروری و استفاده از وسایل نقلیه عمومی کمک شایانی به کاهش چشمگیر مصرف بنزین در سطح منطقه داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به استقبال خوب مالکین خودروهای عمومی و باری از طرح تبدیل رایگان دوگانه سوز خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تکیه بر شعار مهار تورم، رشد تولید و وجود زیر ساخت های موجود در سطح منطقه جهت تبدیل خودروهای بنزینی به گازسوز میتوانیم گامهای مثبتی در رابطه با مدیریت مصرف سوخت برداریم.

وی افزود: با مدیریت مطلوب تامین و ذخیره سازی بنزین در انبارهای نفت منطقه و با یاری مدیران ارشد استانی و ستادی تهران و همکاری مطلوب شهروندان عزیز، بحمدا… هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع بنزین در سطح منطقه نداشتیم و تاکنون وقفه ای در سوخترسانی حادث نشده است.