فرماندار تکاب در نماز جمعه گفت:

۸۷ پروژه عمرانی در شهرستان تکاب به بهره برداری می رسد

یکی از اصلی ترین مزیت ها و شاخص های دولت سیزدهم، حضور میدانی رییس جمهور در اتفاقات و حوادث مختلف است.

به گزارش خبرنگار قارتال نیوز تکاب، اسماعیل حیدری آزاد در جمع اهالی تکاب در نمازجمعه با بیان اینکه این طرح ها شامل ۸۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح و ۱۶ طرح آماده کلنگ زنی است افزود: ۶ طرح آسفالت محور تخت سلیمان به طول ۴.۵ کیلومتر، محور بیجار به طول ۳.۵ کیلومتر، آسفالت راه دسترسی روستاهای چراغ تپه و نبی کندی و بهسازی و آسفالت تکاب- شاهین‌دژ به طول ۲.۴ کیلومتر از مهمترین پروژه های جاده ای قابل افتتاح تکاب در هفته دولت امسال است.

وی بیان کرد: ۸ طرح گازرسانی به روستاهای محور زرشوران و محور شاهیندژ، ۲۵ طرح عمران روستایی بخش مرکزی و ۱۸ طرح عمران روستایی در بخش تخت سلیمان و آسفالت معابر داخل روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دیگر طرح های تکمیل شده است که در هفته دولت افتتاح می شود.

وی اظهارکرد: ۵ طرح عمران شهری و ۲ ایستگاه هواشناسی شامل ایستگاه جاده ای مابین بلاغ و ایستگاه خودکار شهر تکاب نیز در هفته پیش رو به بهره برداری خواهد رسید.
برپایه این گزارش،
فرماندار تکاب ادامه داد: سالن ورزشی سقف کوتاه شریف آباد که یکی از طرح های نیمه تمام تکاب بود و در دولت سیزدهم تکمیل شده همراه با فضاهای ورزشی روباز شامل چمن مصنوعی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

حیدری آزاد ادامه داد: همچنین هفت طرح برق رسانی، هفت طرح مخابراتی، پنج طرح آبرسانی به روستاها و چهار طرح توسعه کشاورزی از دیگر پروژه های قابل افتتاح تکاب در هفته دولت امسال به شمار می رود.

وی افزود: ۹ طرح آسفالت محورهای روستایی و هفت طرح عمران شهری شهرداری نیز در هفته دولت کلنگ زنی خواهد‌شد.