افتتاح ۷ پروژه برق‌رسانی و کلنگ زنی ۳ پروژه در خوی

به مناسبت هفته دولت پروژه‌های مدیریت توزیع برق خوی در قالب افتتاح ۷ پروژه و کلنگ زنی ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۱هزار و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیر توزیع برق خوی در حاشیه آئین افتتاح پروژه های برق رسانی این شهرستان گفت: افتتاح ۷ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۱۹۴ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و کلنگ زنی ۳ پروژه با اعتبار ۹۷ هزار میلیون ریال از مهمترین اقدامات مدیریت توزیع برق خوی در هفته دولت می‌باشد.

احمد مختارزاده در ادامه عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه های انجام شده در حوزه مدیریت توزیع برق خوی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار بوده که ۷.۵ کیلومتر در دو روستای آغ بلاغ ولدیان و امیرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده مدیریت خوی در حوزه برق‌رسانی اشاره کرد و گفت: اصلاح روشنایی کمربندی دیزج دیز بطول ۲.۵ کیلومتر، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای بایرام کندی بطول ۱ کیلومتر، احداث ۳ دستگاه پست هوایی، راه اندازی فیدرهای ۳و۴ بطول ۲ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام گرفته این حوزه مدیریت در زمینه اجرای پروژه های برق رسانی می‌باشد.