اصلح یا اصلاح؟؟!!! نظر شما چیست؟

"آن ها در باطل خود متحدند و شما در حقتان پراکنده"

اصلاحات امروز عقلانی ترین، کم هزینه ترین، و ریشه دار ترین راهبرد واقع بینانه برای عبور جامعه از مشکلات و مصائبی است که رسوبات ذهنی، ناکارآمدی ها، خیال اندیشی ها، ناواقع گرایی ها، کندروی ها، و توسعه ستیزی ها بر آن تحمیل کرده است.

چقدر دردناک است که امروز دغدغه تامین مایحتاج مردم را داشته باشید!!!همون مردمی که فریب شعاری را خوردند که میگفت هم چرخ هسته ای را میگردانیم و هم چرخ اقتصاد…به نظر شما این شعارها تکرار می شوند؟اصلح یا اصلاح؟! نظر شما چیست؟

سخنم با شما دوستان است: برای انتخاب خود، چه راهکارهایی را اندیشیده اید و چقدر  این راهکارها عملی می باشد؟آیا توانایی فکری جسمی و قدرت لازم را برای صرف انرژی در راستای این امور را دارد؟ چقدر دیدگاه او به جامعه به روز و نزدیک است؟ چقدر در گذشته با مردم ارتباط داشته و چگونه می خواهد با این سنگینی کار و پیگیری امور برای مردم وقت داشته باشد و در میان جامعه بماند؟این ها سوالاتی است که یک آگاهی کاربردی را به مردم دغدغه مند در راستای انتخاب صحیح می دهد.مردمی که برایشان اهمیت دارد شخصی که به عنوان نماینده انتخاب می شود ویژگی هایی متفاوت نسبت به نماینده قبلی داشته باشد.

” عرصه تجلی اراده مردم و شورای شهر نهادی تاثیر گذار در کشور است.اگر افراد صالح، انقلابی،هم درد مردم  و کارشناس در رشته های مرتبط وارد آن شوند،در اولین گام حضور در صحنه بسیاری از مشکلات این مردم رفع خواهند شد.”