از فعالیت سرویس های مدارس بدون مجوز جلوگیری می شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز ثبت نام سرویس‌های مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲/۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر سعیدآبادی اظهار داشت: در سال جاری ساماندهی سرویس‌های مدارس بصورت جدی در دستور کار سازمان قرار گرفته و به منظور تامین خودرو برای سرویس‌های مدارس در سال تحصیلی جدید به استناد آیین نامه اجرایی سرویس‌های مدارس از کلیه رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس‌های مدارس اعم از آقایان و خانم ها حداکثر تا مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۲۵ ثبت نام بعمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سرویس‌های مدارس چنانچه راننده‌ای بدون کارت سرویس ارائه خدمات نماید طبق هماهنگی‌های صورت پذیرفته با پلیس محترم راهور از فعالیت افراد فاقد کارت سرویس ممانعت وبرخورد قانونی جدی با متخلفان صورت خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: برای انجام ثبت نام و صدور مجوز برای تمامی فعالان سرویس مدارس تمهیداتی به منظور تسهیل سازی فرآیند اداری مربوطه صورت گرفته و متقاضیان به منظور ثبت نام و معرفی به مدارس و دریافت کارت سرویس دهی می بایست سریعا به اداره نظارت بر تاکسیرانی سازمان واقع درخیابان شهید دستغیب مراجعه نمایند تا علاوه بر دریافت کارت فعالیت سرویس دهی از مزایای دولتی و خدمات رفاهی مرتبط هم برخوردار گردند.

وی در پایان طی پیامی از والدین محترم درخواست نمود با ملحوظ نظر قرار دادن اهمیت رفاه و امنیت و آسایش دانش آموزان در مدارس مختلف شهر وبا توجه به عدم مشکل در تامین خودرو های سرویس مدارس برای سالتحصیلی جدید از سپردن دلبندانتان به سرویس های غیر مجاز فاقد کارت صلاحیت سرویس دهنی جدا خودداری نمایید.