۲۵ محور روستائی طی ۵ ماهه اول سال جاری آسفالت شد

معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آسفالت25 محور روستائی طی 5 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جعفر صادقی پور با اعلام این خبر گفت: تا پایان مرداد ماه سال جاری ۲۵ محور روستائی در سطح استان آسفالت شده و عملیات آسفالت ریزی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۵۰ کیلومتر از محور های روستائی استان در این ۲۵ روستا از نعمت آسفالت بهره مند شده اند و پیش بینی می شود تا پایان فصل کاری بتوانیم، ۱۱۵ کیلومتر دیگر را آسفالت کنیم که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول ۲۳ کیلومتر از محور های مواصلاتی در استان نیز توسط خیرین جاده ساز در حال اجرا ست و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی پور خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت روستائی بیش از ۹۰ درصد محور های روستائی بالای ۲۰ خانوار در سطح استان از نعمت آسفالت بهره مند شده اند که در این ضمینه شهرستان چهاربرج با صد در صد اجرای آسفالت محور های روستائی در رتبه اول استان قرار گرفته است و امید داریم امسال بتوانیم جشن آسفالت را در شهرستان نقده نیز برگزار کنیم تا این شهرستان نیز در حوزه محور های روستائی بی نیاز از آسفالت شود.