کشف البسه قاچاق در شوط

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف البسه قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال در شهرستان شوط، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عوامل پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ این شهرستان، در حین گشت زنی و رصد حوزه استحفاظی به دو  دستگاه  خودروی  پژو ۴۰۵ و سمند  مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار قابل توجهی البسه و سایر اقلام قاچاق شامل کیف و کفش زنانه، ادکلن، کوله پشتی، بخار شور و… کشف شد که ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.