بسته های نامحدود اینترنت

اگر زندگی را به اندازه ضرغامی به سخره گفته بودیم قطعا حال و روز بهتری داشتیم به نظرم نیشخند جناب ضرغامی نسبت به نصب ایتا و بله توسط کریستیانو رونالدو پیام روشنی داشت اینکه حتی وزیر هم به آبکی بودن این اپلیکیشن ها به طور ضمنی اشاره کرد.

قارتال نیوز/ اگر زندگی را به اندازه ضرغامی به سخره گرفته بودیم قطعا حال و روز بهتری داشتیم.جناب ضرغامی وضعیت سرویس های بهداشتی مهم است.یک مشاور بگیرید و دست از این کارهای پوپولیستی بردارید.شما وزیر ۸۵ میلیون ایرانی و در برابر همه مسئول هستید.یک دقیقه وقت کرسی وزارت میلیاردها تومان ارزش دارد.

کشورهای همسایه درآمدهای گردشگری ۴۰ و ۵۰ میلیارد دلاری دارند.اینجاست که تفاوت جذب گردشگر توسط کشور عربستان و شما عیان می گردد.

آیا به پیامد اینکه پیام رسان های ایرانی برای چندساعت در کشور خواسته یا ناخواسته از دسترس خارج شود فکر کرده اید؟ ما برای کمتر از دو روز پذیرایی از رونالدو اینطور سرگیجه گرفته ایم و داریم به در و دیوار می زنیم.

اما کشوری در همسایگی مان ترتیب اقامت دایمی او و اهل و عیالش را داده و نگران چیزی هم نیست.سال هاست گرفتار این دنیای خیالی قدرتمندانیم…همینقدر خوش باور…همینقدر دور از واقعیت و گنده گوی ها و خنده های تلخ از سر عصبانیت مردم بدون قدرت…

اکبر سعادت