هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

کامبکی که تکمیل نشد/ ایفاسرام به سختی شهرداری ارومیه را شکست داد

در هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران، تیم شهرداری ارومیه در یک بازی برابر نتیجه را در ست پنجم به تیم ایفا سرام واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز یکشنبه ۲۱ آبان با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان و سیرجان پیگیری می‌شود.

در چهارمین دیدار هفته پنجم ایفاسرام اردکان در سالن سالن آیت‌الله خاتمی میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا به چهارمین برد خود دست یابد.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در دو ست ابتدایی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند اما در ست سوم و چهارم این ارومیه‌ای‌ها بودند که نتیجه را ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساندند.

در ست پنجم ایفاسرام میزبان بازی را به دست گرفته و ۱۵ بر ۱۳ حریف را شکست داد تا دو امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

با این پیروزی ایفاسرام چهار برد و ۱۲ امتیاز به دست آورد و شهرداری ارومیه با یک برد و سه امتیاز همچنان در مقام سیزدهم باقی ماند تا رده‌بندی نهایی هفته پنجم جایگاه دو تیم را مشخص کند.

عباس امانی شهرک نماینده سازمان لیگ، نادر انصاری ناظر فنی و داوری، کیوان عابدزاده داور اول و مرتضی حسن علائی داور دوم این مسابقه بودند.

نحوه قضاوت تیم داوری مورد اعتراض هر دو تیم بخصوص شهرداری اورمیه بویژه در ست پنجم بود.