هفته ششم مسابقات والیبال ایران / چادرملو اردکان ۳_۱ شهرداری ارومیه

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال، با حساب ۳ بر ۱ مقابل چادرملو اردکان تن به شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران (چهارشنبه ۲۴ آبان) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، اردکان، اصفهان، گرگان و سیرجان پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار این هفته تیم‌ چادرملو اردکان در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر یک حریف را شکست داد تا به سومین برد خود دست یابد.

در ست نخست این دیدار شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۱ حریف را شکست داد تا چادرملو برای رسیدن به برد خانگی تلاش بیشتری به خرج دهد. شاگردان کامبیز یعقوبی در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا به سومین برد خود دست یابند.

چادرملو با کسب این پیروزی و کسب دهمین امتیاز در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرده و راهی جایگاه پنجم جدول شد تا پس از پایان مسابقات رده بندی نهایی‌اش مشخص شود.

شهرداری ارومیه هم با یک برد و ۴ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول باقی ماند.

احمد بندری به عنوان نماینده سازمان لیگ و امیر صداقت به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و امید فولادی‌وندا و قادر صادقی به ترتیب داور اول و دوم این دیدار بودند. این مسابقه یک ساعت و ۵۴ دقیقه طول کشید و ۵۵۰ تماشاگر داشت. شایان سپهری‌فر بازیکن شهرداری ارومیه تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.