دیدار چادرملو اردکان و شهرداری ارومیه از نگاه سرمربیان و بازیکنان

سرمربی تیم والیبال چادرملو اردکان گفت: بعد از سه باخت متوالی نیاز اساسی به شکست شهرداری ارومیه و کسب این پیروزی داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، اردکان، اصفهان، گرگان و سیرجان پیگیری می‌شود و در دومین دیدار این هفته چادر ملو اردکان میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر یک این تیم را شکست داد.

سرمربی و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار داشتند:

کامبیز یعقوبی سرمربی تیم چادرملو اردکان:

تبریک به مردم خوب اردکان که مثل همیشه یار و یاور ما بودند. بعد از سه باخت متوالی نیاز اساسی به این برد داشتیم. متاسفانه بعد از باخت مقابل هورسان فرصت تمرین نداشتیم اما از لحاظ روحی روانی یک ریکاوری خوب انجام دادیم. تمام ذهنمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. چادرملو در سرویس علمکرد خوبی داشت اما در ست اول تحت تاثیر بازی خیلی خوب ارومیه قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد. در ست‌های بعد توانستیم به بازی برگردیم. خداراشکر که ‌توانستیم با برد این مسابقه را پشت سر بگذاریم.

کیاوش حیدری قطر پاسور تیم چادرملو اردکان:

دم هواداران گرم که از ما حمایت می کنند، در سه بازی قبل علمکرد خوب ما کم شده بود. خداراشکر که توانستیم این بازی را با برد سپری کنیم.

اردلان سیدعباسی پاسور تیم شهرداری ارومیه:

نمی خواهم برای باخت توجیح و بهانه بیاورم. در دو دست اول بازی خوبی انجام دادیم اما در دو ست بعدی بازی کاملا تسلیم شده بودیم. لیاقت چادرملو برد بود و بهشون تبریک میگم. شرمنده هواداران ارومیه هستم.