محکومیت هفت میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در سلماس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق البسه و غذای حیوانات خانگی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در شهرستان سلماس، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل (البسه و کنسرو غذای سگ) به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بارزسی رختار شهرستان سلماس کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیون مسقف کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.