هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور؛

شهرداری ارومیه ۳_۲ ساپیاتهران/ نبرد نیمکت های متزلزل را جهانگیر سیدعباسی پیروز شد

شاگردان سیدعباسی در روزی که هواداران حضور قابل قبولی در سالن داشتند؛ موفق شدند تیم سایپا رده سیزدهمی را هر چند سخت ولی شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه پنجم آذرماه با ۶ دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری می‌شود.

در چهارمین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر مردان شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر به مصاف سایپا تهران رفت و سه بر دو به پیروزی رسید تا پیروز جدال قعرنشینان باشد.

دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه‌های سیزدهم و چهارم جدول قرار داشتند در جدالی پنج سته برای فرار از انتهای جدول تلاش کردند.

ست نخست این دیدار با برد شاگردان امیر حسینی آغاز شد و سایپا با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست دوم ارومیه با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ حریف را شکست داد تا این مسابقه در سه ست به پایان نرسد. سایپایی‌ها در ست سوم ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند اما در دو ست بعدی شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۱۰ و ۱۵ بر ۱۳ سایپا را شکست داد تا دو امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

حسین پورکاشیان نماینده سازمان لیگ، محمد شاهمیری ناظر فنی و داوری، ابراهیم فیروزی داور اول و مهدی نویدی‌نو داور دوم این مسابقه بودند. این دیدار ۱۲۶ دقیقه طول کشید و ۱۲۰۰ تماشاگر داشت.