چرا جریان فساد شهرداری سابق، معتمدیان را به نفع خود مصادره می کند؟

هرچه به انتخابات اسفندماه نزدیک می شویم جریان وابسته به پرونده بزرگ فساد شهرداری ارومیه که هنوز امید به احیای مجدد امپراطوری پدرخوانده دارند از هر کنش و واکنش استاندار آذربایجان غربی به نفع خود تعبیر می کند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سخنان مراسم روز دانشجو در دانشگاه ارومیه؛ آنجا که معتمدیان در پاسخ به مباحث مدیریت شهری، تعیین تکلیف پرونده بزرگ شهرداری را فرصتی برای شتاب بخشی روند خدمت رسانی به مردم می دانست چون به مذاق جریان پدرخوانده خوش نیامد بازتابی هم نداشت.

این جریان از یکسال پیش برای منحرف ساختن افکار عمومی از ظلم های بزرگی که شهردار پشین در حق آبادانی و توسعه این شهر روا داشته، علاوه بر ایجاد دو قطبی سازی های کاذب رسانه ای، هر سخن استاندار را به نفع خود مصادره می کند تا در فضای رسانه ای چنین قلمداد شود که استاندار در زمین آنها بازی می کند.

نمونه آخر هم سخنان معتمدیان در برنامه تلویزیونی اولدوز بود که نسبت به ضرورت خدمت بی منت شوراهای اسلامی طبق قانون حرف زد. اما مثل دفعات گذشته جریان منتصب به پدرخوانده با قلب کردن گفته های استاندار، سعی بر آن دارد تا دو قطبی شورای شهر ارومیه و استاندار را کلید بزند. این در حالیست که معتمدیان به تمام شوراهای استان طبق جایگاه قانونی که بر عهده دارد اشاره داشت.

مردم ارومیه خوب واقفند که ترافیک های زجرآور امروز که به کوچه پس کوچه ها نیز رسیده، ساختمان سازی های بی حساب و کتاب، تراکم فروشی های بی قاعده و حاشیه نشینی های مدرن و دهها و صدها ظلم دیگری که در حقشان رو داشته شده، ماحصل فعالیت های بی برنامه جریان پرونده بزرگ فساد شهرداری است. لذا وابستگان پدرخوانده که این روزها در به در به دنبال خرید رسانه ها و افراد مستقل برای ایام انتخابات هستند نیک می دانند که پناه بردن به معتمدیان آخرین سنگر است. غافل از اینکه با شخصی طرف هستند که به ذات آنها واقف است.

ارومیه این روزها به مدد تلاش و همدلی همه ارکان مدیریتی آذربایجان غربی اعم از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، قضایی و اجرایی روند منطقی اما آینده داری از توسعه را طی می کند. برای همین دوستان و وابستگان پدرخوانده بهتر است بجای مصادره گفته های معتمدیان به نفع خود کناری بایستند و نظاره گر این وحدت باشند وگرنه به فکر تهیه حلوای پس از ۱۱ اسفند ماه باشند.