سوأل شرم‌آور در مسابقه‌ی شبکه ۲ تلویزیون؛ “رولت روسی “

رنج کودکان و والدینی که حداقل‌ترین حمایت هم از بهزیستی ندارند، ندیدند و لمس نکردند تا بفهمند دستوراتشان فرای ظلم است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سوأل شرم‌آور در مسابقه‌ی شبکه ۲ تلویزیون: بر سر این دو راهی کدام‌یک را ترجیح می‌دهید؟ “نداشتن فرزند -داشتن فرزند معلول ” و خب ناگفته پیداست که نظر ضد غربالگری جبلی به داشتن فرزند معلول است.

مروجان ضدیت با غربالگری اینبار علنی تر روی آورده اند به تبلیغ فرزند معلول بهتر از بی فرزندی ست، چون سقط جنین در شرایطی تماما منطقی را بر نمی تابند.

به مرحله به هرقیمتی مردم بچه‌دار شوند حتی ناتوان جسمی و ذهنی واردمی‌شویم. فقر و نداری ملت که برای شما شوخی است؛ این‌که چطور کودکان درحال ترک تحصیل هستند هم برایشان هیچ اهمیتی ندارد.

انگار تاریخ درحال تکرار است، تکرار دوران کچلی، تراخم، وبا و فلج‌اطفال و فریادرسی نیست. باور کنید زندگی در این جا شده “رولت روسی” هر بار ماشه را می‌چکانی یا می‌چکانند و با خداست که مغزت متلاشی نشود و یک دست دیگر بتوانی بازی کنی. حالا بازی دشوارتر هم شده، شاید از همان آغاز شانسی نداشته باشی… سیاستمدارانی که طرح صیانت تصویب میکنند، با یه میلیون تومن شغل ایجاد میکنن، یه هفته ای فقر مطلق رو ریشه کن میکنن، به شما ناهارم میدن و هزار تا مدل اینطوری، اگه  غربالگری میشدن، چنین وضعی حاصل نمیشد.

می دانم و باور دارم که: رنج کودکان و والدینی که حداقل‌ترین حمایت هم از بهزیستی ندارند، ندیدند و لمس نکردند تا بفهمند دستوراتشان فرای ظلم است. خیلی وقت است خیلی از تصمیمات از عقل و اخلاق به دور است ولی دیگر برخی مثل این جنایت علیه بشریت است.

نویسنده: اکبرسعادت