افزایش ضریب ایمنی راه در محورهای مواصلاتی تکاب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب از افزایش ضریب ایمنی محور های مواصلاتی شهرستان تکاب به منظور جلوگیری از سوانح جاده ای خبر داد

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، صابر برهانی گفت: با توجه اهمیت موضوع جلوگیری از تصادفات جاده ای ایمن سازی محور های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا بیش از ۸۰ کیلومتر از این محور ها خط کشی شده است.

وی افزود: در راستای حذف نقاط حادثه خیز شهرستان تکاب و آشکارسازی این نقاط در بیش از ۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان تعداد ۱۵ عدد چراغ روشنائی نصب شده و مورد بهره برداری قرار گرفته و ۴۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی تسطیح و رگلاژ شده است.

برهانی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ عدد تابلو و علائم جاده ای در طول محور های مواصلاتی تکاب نصب و یا تعویض شده اند تا میزان اطلاع کاربران جاده ای از سطح محور ها افزایش یابد و ۲ عدد چراغ چشمک زن در نقاط حادثه خیز محور های مواصلاتی شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب یادآور شد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز سطح شهرستان نیز ۳ نقطه حادثه خیز حذف و یا آَکار سازی شده است که امید داریم نتیجه این فعالیت ها کاهش تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان باشد.